Bebeğim 7 ay 12 günlük ek gıdaya geçtik ama malum daha yeniyiz yavaş ilerliyoruz çorba ve yoğurt da sık arada çok az muz. En son geçen hafta Cuma kakasını yaptı bebeğim bu gün 1 hafta oldu sağlık ocağını aradım napmalıyım kendi doktrumuzu mu arayıp gitmeliyim yoksa size mi geliyim diye buraya gelin dedi gittim fitil yazdı birde günde 3 defa çay kaşığı kadar zeytin yağı içir dedi. Eve geldik fitili yaptık ama tık yok masajda yaptık poposuna. Bazıları normal diyor bazıları anormal 🤷🏼♀️ Sizde böyle bir durumla karşılaşan var mı n’aptınız merak ediyorum huzursuzluğu da yok uykuya geç geçiyor o da bazen neşeli de normal gaz çıkartyor ama ben çok huzursuzum napmalıyım