deryalina67 öff başka işi gücü kalmamış da gitmiş bunu mu sormuş. Besbelli olumsuzluk olsun diye bekleyen birisi. Neden kafanıza takıp ağlıyorsunuz. Sağlığı iyiyse hiç kafanıza takmayın. Benim kızım da 18 aylık boyunu bilmiyorum, tartmıyorum da. Aşıya gidince bakarlarsa öğreneceğim. Keyfi ve sağlığı yerinde boy kilo sadece sayı. Ayrıca gayet de normal boyu kilosu.