seyma0661 yok kullanmıyorum ben 5 yıllık evliyim evlenmeden önce kistlerimden sebep kullanıyırdum evlendikten sonra ilacı her içmemden yarım saat sonra baş ağrısı mide bulantısı oluyordu artık tiksinmiştim ilaçtan sonra dilek hoca doktor degil abla tavsiyesi artık bırak bu ilacı ilacın fazlası ve bilincsiz kullanımıda beni zaten tembellige götürmüstü o yüzden bıraktım korunmanın bir çok yolu var ama o artık seçeneğim değil evlendigimden bu yana bir daha hiç kullanmadım