zeynepdeniz1 Kızlar bebebim 16aylık halen emiyor ve ben henüz adet görmedim normal doğum yaptım normalmi aranızda olmayan varmı
malimusavirhanim zeynepdeniz1 2 seneye kadar normal kabul ediliyor. Benim kızım da 7 aylık oldu hala olmadım
gozz1 zeynepdeniz1 benim bebeğim de 14 aylık ben de henüz olmadım aynı şekilde normal doğum ve emziriyorum. Geçen günlerde doktoruma kontrole gittim sordum çok normal dedi hatta muayene etti olmaya da hiç niyetin yok henüz dedi😅Böyle çok rahatmış valla olunca bi afallıcam🤦♀️😅
deniznalan Ben 2 buçuk sene boyunca adet olmadım doğum kontrol hapıda kullanıyordım ve emziriyordum dra gittim normal olmaman dedi hapa devam et adet olursun dedi ben geçen ay hapları bıraktım ve 4 gün önce adet olmaya başladım