O1Anne Çekiş gücü çok kuvvetli, evet. Kolu çok yoruyor. O yüzden hep mandalını çekerek kullanıyorum. O haliyle bile gayet güzel çekiyor. Yukarıda yer alan görseldeki soldan en üstteki başlık halı için. Sizde de vardır. Mandalı kaldırarak deneyin bir de.