Bebeğimin uyku düzenini oturtmak istiyorum hala oturmus değil uyumayı seven bir bebek değil. Uyku kocları vs 19:00-19:30 gibi uyutmamız gerektiğini söylüyor ama bana aşırı erken geliyor bu şekilde de. Bana söyledikleri şey bu saatte uyutmazsan gece sık uyanır vs. Doğru mu? Sizin uyku düzeni nasıl. En azından 9 gibi uyusun istiyorum. Diğer türlü benim yasam tarzıma uymuyor çalıştığım icin