izmrlianne öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim şifasını versin inşallah yavrunuzun 🤲 bebeğiniz kaç aylık? Benim de başıma öyle bi titreme olayı geldi. Yaşadım aynı durum mu bilmiyorum ama. Şu şekilde. Ara ara oluyordu bizde iki bacağında da ve ben epilepsi hastasıyım acaba benden kaynaklı mı ilaçlarımdan kaynaklı mi diye delirmek üzereydim. Çok araştırdım yabancı makaleler de okudum kendi nöroloji dr ma da sordum çocuk dr na da görürdüm öğrendiğim tek bişey vardı. Hepsi de "eğer titreme anında bacağını tuttuğunda titreme geçiyorsa sıkıntı yok. Sinir sisteni gelişimiyle alakalı. Ama bacağını tutarken aynı zamanda elinizde titriyorsa o zaman nörolojik dediler. Yabancı kaynaklarda da bu şekilde yazıyordu. Bebeklerin sinir sistemi henüz tam gelişmediği için bu gibi titremeler olurmuş. Büyüdükçe de geçti zamanla. İnşallah sizinde geçer.