minnakpopus sule45 artık genel olarak beyazını bekletmiyor doktorlar 9.aya kadar ben 6 da vermeye başladım doktorumuz doğrultusuyla sizde bebeğinizin durumuna göre danışın doktorunuza istersenz
sarikavun sule45 7 aylik falandi verdim beyazini oyle beklemedim 9. Ayi. Once sarisini tattirdim sonra sarisina alisimca yavas yavas beyazini da verdim
sule45 minnakpopus bize bekleyin demişti ama zaten 9a girecek artık bende yarın kahvaltıda versem mi diye düşünüyorum
gg3848 @“sule45”#p38324574ben beyazını her ihtimale karşı bir yaşına yakın verdim ama daha erken verebilirsiniz diyen doktorlarda var
alpaslanmom_ sule45 doktorumuz bir çocuk bir besinle nekadar geç tanışırsa o kadar alerji olur der yumurta beyazı için 7.ay bitimi ver dedi