axp Tek göğüsüm öğlenden beri çok kötü ısıtma tutuyor şişmiş sıkıyorum ama süt yok acil önerileriniz istiyorum hastaneye gitmelimiyim acilee
beniyiyimanne axp ilk ay ben de oldum sıtma tutuyordu yataktan kalkamıyordum, acile gittim serum yaptılar, genel cerrahi ile konuştu acil doktoru, antibiyotik yazdı öyle geçti. 2-3 güne geçmişti.
senerse axp ben mastit oldum ama bende kanda enfeksiyon da çıkmıştı antibiyotik başlandı öyle geçti ve hastane tipi makine kiraladım elimle iyice sıkarak sağdım hep öyle ateşim düştü o kadar sıkıntılı durumda değilseniz sıcak bi duş alın elinizle duşta sıkarak masaj yaparak yumuşatın çıkınca da makineyle sağın tam boşaltmadan rahatlayamıyorsunuz
gzd_nhr beniyiyimanne merhaba bende mastit oldum antibiyotik kullanırken bebeği emzirebildiniz mi acaba ?