Ben ilk bebeğimde 40ımız çıkınca taktırdım adet olmamıştım zaten 6 ay sonra oldum. Ne saçma adet olmayı beklemek zaten emzirmek adeti geciktiriyor o arada neyle korunmanı bekliyorlar?
Neyse 2.5 sene korudu sonra bakır sprial varken kızma hamile kaldım. Kızım 4 aylık şimd korkudan ilişkiye giremez olduk. Kol içi implant düşünüyorum onun koruma oranı daha yüksekmiş