aram14 Merhaba arkadaşlar. Bir şey sormak istiyorum. Benim oğlum diş çıkarırken çok zorlandı iki buçuk üç ay boyunca sürekli enfeksiyon geçirdi haftada bir hastaneye gidiyorduk sürekli boğaz enfeksiyonu diyorlardı hep de antibiyotik veriyordu doktorlar mecburen. En son çok kötü oldu hastaneye yatırdık dört beş gün kalıp çıktık hâlâ da tam anlamıyla iyilesmemisti kanında enfeksiyon var dediler bağırsaklarında enfeksiyon var dediler en son doktorlar alerji bölümüne götürmemi söylediler götürdük orda da bişey çıkmadı neyse dört dişi de çıktıktan sonra rahatladı çok şükür ki ondan sonra da yani Eylül ayından bu yana da öyle çok hastalanmadı bir kere hafif boğaz enfeksiyonu geçirdi iki defa da hafiften grip geçirdi. Bir de kabızlığı var son bir aydır full kabız ağlayarak çıkıyor afedersiniz ve taş gibi yapıyor yavrum onun için de hastaneye götürdüm dün kan tahlili idrar tahlili ultrason bakıldı kanında enfeksiyon var dedi doktorumuz tekrar antibiyotik verdi. Çok fazla ağrı kesici verdiğin için olabilir bağırsaklarda bir değer var o yüksek çıkmış biraz onun için de gastroenteroloji bölümne götürmemi söylediler. Şuan gribi yok bi hastalığı yok kanında tekrar enfeksiyon çıkması canımı sıktı o zamanlar ben diş çıkarıyor diye sürekli enfeksiyon geçiriyor bağışıklık zaayif diye düşünüyordm dişten sonra iyiyken soğuk algınlığı felan yokken enfeksiyon çıkması neden olabilir başına gelen oldu mu ? Kabızlık için de kuru kayısı zeytinyağı hurma vs verdim birkaç gün hiç fayda etmedi bir iki defa fitil de yaptım ona rağmen zor ve kuru çıkıyordu. Böyle bir durumla karşılaşan veya bilgisi olan yazabilir mi rica etsem. Oğlum 14 ayını bitirdi 15. Ayda bu arada
Nikita aram14 benim kızım idrar yolu enfeksiyonundan antibiyotik tedavisi görmüştü. Genel durumu normale dönünce eve gönderildik. 7 gün yatışlı 10 gün antibiyotik tedavisi gördü. Eşim doktorla konuşmuştu, daha aylarca kanında enfeksiyon olacak yavaş yavaş azalarak bitecek demiş. Böyle bir şey olabilir. Önceki değerlerle şimdiki değerleri karşılaştırdınız mı? Eskisinden yüksekse yeni bir sorun olabilir.
aram14 Nikita bilmiyorum değerlere bakmadım doktora neden oluyor diye de sormadım unuttum antibiyotik verdi tekrar yükselebilir kullanmanız gerek dedi de acaba ağzına sürekli bir şeyler götürüyor da ordan mı kapıyor ya da dediğiniz gibi geçmişten kalan bir sorun mu bilmiyorum. Biz çok fazla antibiyotik kullandık her kullanişta 7 gün sürdü tedavi yani bi 8-10 defa kullanmşzdr
Nikita aram14 o zaman sizin enfeksiyon değeriniz bizimkinden bile yüksektir. Daha uzun süre kanda değer kalabilir. E nabızda çocuğunun son tedavi kan değerine bak, bir de şimdiki kan değerine bak. Oradan anlarsın.
aram14 Nikita evet baktım teşekkür ederim. CRP yüksek değil çok fazla genel olarak demir eksikliği var