hilalll2 Vajinal doğum sonrası ağda ve lazer epilasyonu ne kadar süre sonra yaptırdınız epizyo dikişlerim vardı korkuyorum epilasyon ve ağdadan
asya358_ hilalll2 40 im çıktı kanamam bitince agdaya gitmiştim. Sıkıntıda olmadı çok şükür. 40 çıkınca doktora kontrolede gitmiştim tabi ondan sonra gittim kuaföre
asya358_ hilalll2 vardı, ilk dogumdada vardı aynı kanamam bitince doktor kontrolünden sonra gittim. 40 kontrolunde doktoruna da danışirsan için rahat olur
hilalll2 asya358_ Doktoruma sordum epilasyona devam edebilirmiyim diye biraz bekle sonra devam et sıkıntı olmaz dedi baya geçti üstünden de ben tedirgin oluyorum 2.5 ay oldu bazen dokunsam bile ağrıyor hala