Benimde bebeğim 2 aylık şöyle karar verdik doktorlada görüştüm birgün tutup birgün tutmayacağım. Yani vücudum 1 gün susuz kalsa bile ertesi güne bol su içip telafi etmiş olacağım. İlk oğlumda da hiç tutmamıştım sonradan 30 tane tutmak çok çok zor olmuştu bunda en azından 15 tane borcum olur. Sizde öyle yapabilirsiniz.