Valla ben de her yolu denedim hala deniyorum kan değerleri iyi çok şükür bi sıkıntısı yok ama yemekten kaçıyor hep. 17 aylık hala aynısanırom memeden kesince düzelecek inşallah ne diyelim illa yicekler. Aç bırak muhabbetine bende sinir oluyorum ama denemeye de içim el vermiyor ben bıraksam komple yemeyi bırakacak. Ama denemeye devam yapacak birşey yok oyuncakla, camdan bakarak kesi köpekle konuşarak vs aklınıza ne geliyorsa tv açmak hariç denedim 😅 hayırlısı artık ne yapalım