mrsheisenberg oğlum aşıyı oldu 24 saat sonra çığlık çığlığa aşırı bi kas ağrısı var abisi zamanında bu kadar ağlamamıştı anlamadım her çok çocukta farklı etki gösteriyor sanırım. Bu normal mi siz neler yaşadınız
ayseorhann mrsheisenberg benimde oğlumda aşırı Ateş ve halsizlik yapmıştı. Daha önce hiç bi aşıda bunu yaşamamıştık
taliacim mrsheisenberg benimki de 2. Dozda öyle oldu sabah yaptırdım akşama doğru çığlık çığlığa ağladı 2 saat kucağımdan inmedi oturmama bile izin vermedi kucağımda ağlayarak tırmandı bacağına dokundurmadı 2 gün zordu 😪 3.doz da mı böyle olacak diye korku içerisindeyim bende. 1.dozda hiçbir sorun yoktu
rumeysadc1 İlk doz aşılarda hiçbir etki yapmamıştı ama 2. dozda sabaha kadar evde bebek arabası ile gezdirdik uyumadı bir türlü
metekaanmom İkinci doz bizdede öyle oldu bacağı şişti buzdolabında soguttugum kolanyayi ais yerine döküp buz kompleksi yapmıştım rahatlatmisti
metekaanmom Üçüncü doz da aşı yaptırmadan yarım saat once calpol vermiştim dhaa rahat oldu huzursuzluk vardı iki gün ama çok şiddetli değildi diş çıkarma süreciyle birleştiği için biraz yordu