aemig Reglim 7 gün gecikti 3. gün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 5. gün normal test aldım negatif çıktı dün akşam yine test yaptım başta bişey yoktu sabah baktığımda silik çizgi vardı ilk idrarla tekrar test yaptım ama onda hiç bişey çıkmadı 
merverol28 aemig 6 gün gecikmeyle daha belirgin bir çizgi olurdu negatif bence. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 🌸
beyzanuroz aemig kuruma çizgisi olsa diğer negatif olan yerden başlıyor genellikle mor çizgisi ordan biliyorum