Oguzhan_1605 bilmez miyim cok iyi anlıyorum seni. Bazen çok ağlıyordu evde yalnızım sagamadigim icin mama yapıyordum ağlaya aglaya veriyordum. Kendimi çok kötü hissediyordum. Ama ben kötü oldukca o dahada huzursuzlanıyordu. 7/24 meme isteyen çocuk memeyi gördüğü anda krize giriyordu. O kadar zoruma gidiyorduki. Sonra dedim ki, iyi olsun, sağlıklı olsun, yeter. Bunun en iyi yolu onu zorlamamak, zorladıkça daha da nefret ettiriyoruz. Ne zaman neşeli olsa hemen meme teklif ettim, bazen bakıyordu yaliyordu ağlayıp bırakıyordu. Böyle böyle bir iki bir iki derken emmeye geri döndü. Hiç canını sıkma o yüzden. Kendinide suçlama sakın. Sen mükemmel bir annesin ❤