ilayda0 Hıcbısey yapasım gelmıyo şurayı yapayım dıyorum kalkıyorum gerı amannn dıyorum oturuyorum nieee boleee kii🤔 bıyere gideyim hemen bulasıga gecerım yardım ederim kendı evımde yapmak ıstemıyorum
12betul ilayda0 Bu ben skskks Kendimi güçsüz halsiz bitkin hissediyorum . Kesinlikle mecburi yapıyorum . Yarım saatlik işi de 2 saatte yapıyorum bu 1,2 aydır . Bi tahlil vereceğim . Bir de kışın etkisi var sanırım
Aminenin_annesi34 ilayda0 18 gündür kuruyan çamaşırları katlamam gerekiyor 🥲 diyeceklerim bu kadar 🔪🤦🏻♀️
sengul34 ilayda0 kız sen yine bir yere gidip bulaşık‘a giriyorsun o bende de yok yani evde de yapmıyorum hep oturasım var hep sürekli böyle bir Happy Moda’da grup olsa yani anlık konuşabileceğimiz burada da anlık konuşabiliriz birbirimizi motive etsek
bitboylum 12betul b2n de böyleyim ya. Geçen sene hiç durmazdım bu sene kalkamıyorum. Üşengeçliğimden ertesi günün yemeğini akşamdan yapıyorum ki tüm gün boş durayım diye
Aklimideliricem Of bende ya çamaşırlar birikiyo katlanacak aman sonra diyorum daha fazla oluyo sonra zorsuna zorsuna yapıyorum. Bulaşık oluyor zorsunarak süpürge aynı şekilde sskkdjd kan değerlerim düşüktü ilacı da düzgün kullanmadım yine geliyolar bana herhalde 😂
ilayda0 Aklimideliricem hahah aynısııı yaa b12ım baya düşük ıkı kullandım ise yaramıyo diye bıraktım inşallah geçer🥺
Aklimideliricem ilayda0 hahahah valla bende öyleyim de düzenli kullanmak lazım tam toparlıyoruz geri bırakıyoruz sil baştan djsjdjd
ilayda0 sengul34 artık sosyal medya sarmıyo yaaa burayı sevdım burdan yorum veya post acıp devamlı bakıyorum yazan varmı dıyee😅😅😅Allah’tan kızım varda kaldırıyo yoksa hıc kalkmıycam galıba
sengul34 ilayda0 banada bi iş aski heldiki bugun ama birazdan ogrendim geelcek calsitiricam ortada yeemk yok karar aldim 30 gunluk iftar menusu yazicam sabahtan yapicam haaa bide 11 de mukabele okicam allah yardim ede baan🥰hepimize