Merhaba kızlar. Benim bebeği 17 aylık ve bayadır yüksek seslere tepkili davranıyor hatta bu akşam buzdolabımız biraz fazla sesli ve dişliler sürtüyormuş gibi ses çıkarıyor ondan acayip korktu ve ağladı. Normal mi bebişlerde ya da bu kadar tepki vermesi? Doktoruna gidince soracağım ama deneyimlerinizi öğrenmek isterim 🫶