Bebeğim hem meme hem mama ilerliyoruz ama geçen hafta 6 gün yapmadı sonra yaptı normaldı kakası sadece biraz koyuydu sonra 2 gün sonra tekrar yaptı ertesi gün tekrar şimdi 3 gün oldu yine yapmadı normal mi ya sordum ıkınıp ağlamadıkça getirme dedi kakası sert değilse biley yapmayız diyor bu sıklık yada böyle olması 3 ay 14 günlük olduk