Kızlar bebeğim de hırıltılı öksürük başladı ateşi 37-38 arası dalgalanıyor. Hapşurma da var. Tüm gün bişi yoktu akşama nolduysa sıklaştı. Ümraniye şuan en yakın gibi.. yavrumu delik deşik ederler diye korkuyorum. Bu şikayetten gidip nasıl müdahale edildi yaşayan varya paylaşabilir mi?