yacaco06 gizem6767 annemde vardı karacanın kahve mak 4 kez servise gitti karacadan fincan tabaj çanak harici hiç bişey alınmaz
Asyaveannesi04 gizem6767 karacanın her ürünü çok kötü bunun yerine Arçelik telve alın bin kat daha iyi
anonimli Karacanın bütün ürünlerinden çok memnunum Kahve makinesi de karaca benim, 5 in 1 hatır plus kullanıyorum çok güzel Bu makineyi bilmiyorum ama