sumeyyemrah
1 yaşında beslenme reddi oluyor bir çok bebekte. Benim bebeğimde 11 aylık başlamıştı ve neredeyse 13. aya kadar sürmüştü. Şimdi 15 aylık ve bi dişi daha patlıyo, yine ufak tefek reddetmeler başladı özellikle kahvaltı öğününde.
Kahvaltıda genelde omlet ya da pankek yiyo. Omletin türünü sürekli değiştiriyorum, peynirli, lor peynirli, tarhanalı gibi. Pankeki de aynı şekilde hurmalı, havuçlu, balkabaklı gibi. Yanında labne, zeytin, kaşar, salatalık, tahin pekmez filan koyuyorum ama hepsini aynı anda değil tabiki dönüşümlü olarak.
Öğlen sebze yemeği ve yoğurt
Ara öğünde kuru meyve ya da meyve
Akşam yemeğinde çorba, etli bir yemek, yoğurt.
Gündüz mama da veriyodum 12 aylıkken ama 14.ayda gündüz mamasını da kestik. Şimdi sadece akşam rüya öğünü olarak mama içiyor.
Ama bu verdiklerime bir doktor fazla dedi 😅 o yese bile sen miktarları biraz azalt yoksa ileride tehlikeli olabilir dedi. O yüzden azaltma sürecindeyiz şuan.