nurssahin Bebeğim 2 aylık çok gazlı bir bebek 3 gün kakasını yapamadığında zeytinyağı verdim 2 kez yaptı. Bugün 3. Verdim çok ağlayınca acaba zararı var mıdır
hilalll2 nurssahin ben nurse harveys damla kullanıyodum onun içinde ve onun gibi iğer gaz damlalarında da var hatta doktor bana damlayı günde 4 kez ver bi de günlük 1 çay kaşığı zeytinyağı içir demişti ben içirmedim gerek duymadığım için ama bunu söyleyen doktor da iyi bir doktordu
havem Bize doktorumuz 1. Ayda kullandırmıştı aynı problem vardı şuan 6 aylık hala kullanıyorum. Bir çay kaşığı kadar içirdiyseniz problem yok doktor günde 4-5 çay kaşığı içebilir demişti. Bazen mamasına karıştırdım.
gulsimacansu58 Küçükken bende içiriyordum şimdi de karnına sürüyorum şifa adete gaza iyi gelen en güzel şey ben doktora sorunca Bi zararı yok verebilirsin demişti