poyrazmom2604 az ölçülü yapacaksanız 2 su bardağı kısırlık bulgur, 1 çay bardağı irmik,tuz göz kararı un atıp 3 bardak suyla ıslatın dinlensin. Suyu bulgurumun ölçüsünden 1 fazla koyarım. Dinlendikten sonra 1 yumurta salça isteğinize bağlı biraz un serpip elinizi ıslatarak bolca yoğurun benim için en oyalayıcı kısım bu az ölçüyle yapmıyoruz maalesef biz yoğur yoğur canım çıkıyor 😅 birbiriyle iyice bütünleşip pürüzsüz bir hale gelene kadar yoğurun hamuru tutturursanız zaten gerisi çok basit çorap söküğü gibi geliyor. Ben yarma bulgur kullanıyorum yarısını yarma yarısını kısırlık koyuyorum daha güzel oluyor