fatma111 bence bir sorun çünkü insanlar ilerde anlamayıp dalga geçiyor ben liseye başlayana kadar sol baş parmağımı emdim. Her uykum geldiğinde, her boş vakitte yer çevre hiç bişey umrumda olmadan parmağım ağzımdaydı diğer elimle de saçlarımla oynuyordum.Büyüdükçe sadece geceleri uykum geldiğinde emmeye başladım sonra sonra emmeme saatlerim uzadı derken artık utandığımdan bıraktım. Sol baş parmağım sağ baş parmağıma göre biraz daha zayıf mesela. Burada sorun diye belirtmek istediğim kendimi her savunmasız hissettiğimde parmağımı emmek, insanların anlamayıp dalga geçmesi bırak artık şunu yaa demesi, sonra bırakma süreci falan filan emzik bırakmak gibi düşünün. Şimdi en ufak bi sıkıntımda bişey düşündüğümde üzüldüğümde falan saçlarımla oynuyorum eşim hemen farkediyo