Arkadaşlar benim çocuk gün geçmiyor ki yeni bir sorunla karşıma dikilmesin. Son zamanlarda gündüzleri emzikle dolaşmak için direniyordu, bu arada emziği gece uykuya dalarken kullandığı için yatağının yanında durur. Ama bugüne kadar hiç gündüzleri emzik kullanmadı. Neyse işte baktım olmuyor hemen saklıyorum. Bu sefer de ağzına oyuncak vs ne bulursa sokup kurcalıyor. O da olmadı elleri, parmakları sürekli ağızda. Hayır diyorum yavaşça çekiyorum ama yok. Hatta akşam artık kriz geçirdik, yapma diyorum dedim, iyice boğazına kadar soktu. Var mı benimle bu konuda akıl yürütecek biri? Neden yapıyor sizce?