momas Ben 17. ayda denedim😂 oğlum kakasını yapınca pıp diyordu. Bir de sürekli bezi cekistirmeye başlamıştı bel kısmından, dedim deneyelim bakalım. Direkt klozete oturttum. İlk başta korktu oturmadı, sonra bir iki kez ben kullandım. Korkusu geçti. Sadece sabah kalkınca ve gece yatmadan önce götürdüm çok ustelemek istemediğim için. Oturunca ıkınıp gaz çıkarıyordu, o yankı sesi komiğine gitti hep ıkındı 😂😂 ama şifon işin içine girince tamamen oyuna çevirdi. Birkaç saniye oturup direkt sifona saldırmaya başladı. Unutması için tamamen kestim. 18 aylık oluyor 2 güne. Havalar ısınınca bir kez daha deneyeceğim