HELELEKADIN bel ağrısı hatırlamıyorum ama benimde lekelenmelerim olmuştu testte gördükten sonra doktor beni muayene etmeden düşük yapıyorsun dedi. Dünyam başıma yıkıldı. 2-3 gün karın ağrısı ve lekelenmem devam etti kahverengi şekilde. Baktım adet gibi değil tekrar beta baktırdım artmıştı. özel doktora gittim düşük için tutunma ilacı verdi bi süre onu kullandım ve bebeğim tutundu. Beta değerinizi mutlaka takip edin