mombabe kavanozlarda geliyor size . Yani ben öyle almıştım . Kapağı açıldıktan sonra buzdolabının alt kısmında 4 gün boyunca tüketebilirsiniz . Veya porsiyonlama kaplarına doldurup üst kısımda muhafazada edebilirsiniz . Donuk şekilde direkt yemeklere kullanabilirsiniz