iremkg Yoğurtla başladım kaşık ağzına götürünce kafasını çeviriyor bu hep böyle olmaz demi bi korktum ya her verdiğime böylemi yaklaşacak yoğurdumu sevmedi acaba
ezgicnts iremkg bende 2 hafta sonra başlıcam nasipse bizim vitaminlerimiz var kan ilacı ve demir ilacı başta ben kaşığa alıştırdım damlalarını kaşıkla verdiğim için götürdüğüm an ağzını açıyor alıştırma yaptınız mı daha önce zamanla alışır diye düşünüyorum bide ek gıda sürecine nasıl girdiniz nasıl ilerlemeyi düşünüyorsunuz bana da fikir olsun
12betul iremkg benim kızımda ek gıdaya geçişte ilk yoğurdu kabul etmedi . Tam 2 ,3 ay sonra yoğurt yemeye başladı şimdi tüm kase bitirir . Bal kabağı daha tatlı aroması var haşlayıp püre verebilirsiniz onu sever diye umuyorum . Hafif de zeytin yapı ekleyin
ariaos 12betul benim kızıma tadım yaptırıyorum tatlı şeylerden nefret ediyor tatsız şeyleri daha iyi yiyor acaba bana mı benzedi ne yaptı ben de tatlıdan nefret ederim 😀