Bir_bebek_bir_anne aynı durumu yaşıyorum oğlum 3. Antibiyotiğini kullanıyor aralarında da 2 şer gün var. İlk yoğun kulak enfeksiyonundan 5 gün hastane yatış sürecimiz oldu antibiyotik serum tedavisi uygulandı. Taburcu olunca antibiyotik şurupla tedavisi devam etti. Kontrole gittiğimizde geçmiş dendi ama ertesi günü tekrar ateş bu sefer başka doktora gittik kulak enfeksiyonu geçmemiş 1 kutu daha antibiyotik kullandı. Bitiminde kontrolde düzelmediğini öğrenince kulak burun boğaza gittim kulak ve sinüslerinde enfeksiyon varmış farklı grup antibiyotik verdi şimdilik iyi gibi 3 aydır geçmeyen burun akıntımız bitti, ateşlenme bitti inşallah geçmiştir ilaçlar bitince gideceğiz kontrole