annebebekk12 https://imgyukle.com/i/SRBr8f https://imgyukle.com/i/SRBQhI Kızlar gebelik var mı?? BEN ÇİZGİ Mİ GÖRÜYORUM HALİSÜLASYON MU
ilknurerogluzun annebebekk12 büyük ihtimal var geç dollenme olabilir yada testi erken yapmis olabilirsiniz
yldrm12 annebebekk12 bence alttaki çizginin yansıması o. Yani benimde silik çıktı beta 45 ile öğrenmiştim ama böyle değildi. Fotoya tıkladığımda da reklam çıkıyor çok bakamadım da 😂
aysebb annebebekk12 Pek anlamadım ben ne var gibi ne yok gibi varda diyemiyorum. Bir test daha yapın ona göre kan verirsiniz
annebebekk12 ilknurerogluzun yani adetime daha var 20sinde olmam gerekiyor ama sprial vardı şaşkınlıktan buraya attım
annebebekk12 1Dost Adetime 3-5 gün var. Ama sprialimde var. Göğüs ağrım ve akıntım çok olduğu için yapmıştım testi şok oldum
annebebekk12 yldrm12 5 dakika içinde . iki çocuğum var artık üstünde yazan yazıları bile ezberledim testlerin , yanlışlığım yoktur bence ama bu testi kullanıyorum hep o çizginin yeri dahil gözükmüyordu şuan gözükünce çok kuşkuya düşürdü beni
yldrm12 annebebekk12 ne diyim bacım istiyorsan vardır istemiyorsan inşallah yoktur diyelim. Rabbim gönlüne göre versin
kupakizi_ annebebekk12 bu teste göre var ama net değil. Anlamanın tek yolu ya kan vermeniz ya da 2 günde bir tekrar etmeniz. Çizgi koyulaşıyorsa var demektir. Var olsa bile çok yeni.