17 aylık olacağız ama hala tık yok neler denedim neler yaptım sadece meme meme başka asla istemiyor. Kahvaltılık hiçbir şey yemiyor asla ağzına sürmüyor çorba ve yoğurt en çok sevdiği şey başka bir şey zaten yemiyor. Memeyi bırak düzelecek diyorlar riske girmeye korkuyorum biraz daha emsin diye valla çocuğu böyle olup düzelen var mı tükendim. Diştir dedik ama sürekli sürekli böyle mi olacak. Kafama takmicam yemek isteyince yer diyorum ama analık işte içim rahat etmiyor sütümle nasıl doyuyor anlamıyorum çok olduğunu düşünmüyorum iştahsız bebek ömürden ömür götürüyor valla uyku problemi yemek problemi derken saçlarım bembeyaz oldu 27 yaşında 🤦♀️