mbabygirlm Çocuklarla hep oynuyorum ama 2 taraftan hastayım belim kopuyor ayakta duruyorum ama mecbur yani. Bugünde oynadık ettik ama asla ben oturmadan kendi oynamıyor ya. 5 dk uzanıyım diyorum üstüme çıkıyor. Kendi haline bırakmak ve bir şeyleri kendisi bulsun oynasın istiyorum o da olmuyor. Kaç yaşa kadar devam edecek bu durum
123zeynepAli mbabygirlm maşallah, demekki Bu yaşlarda hepsi aynı ve tek oldukları için bize sarıyorlar, bazı yaşıtları kardeşleri olduğu için beraber oynuyorlar, bizim sürekli evde ikimiz olduğu için sürekli benimle oynamak istiyor
mbabygirlm 123zeynepAli arkadaş istiyor o da yok e bende sürekli evcilik vs oynayamıyorum sıkılıyorlar haliyle