kaygiliannee Bebeğim bugün 2. Ay aşılarını oldu ateşi yükseldi onu düşürdük ama bir de burun tıkanıklığı oldu nefes alırken hırlama oluyo burnunda bu normal mi acaba?
meliiii kaygiliannee bizim ateş çıkmıştı ama başka bişey olmamıştı yan etkileri bebekten bebeğe değişir geçmezse gösterin