Esmaoren61 Kızlar daha çok küçük biliyorum ama içinizden geçen tahminleri duymak istiyorum eğlencesine yani şuan 6+6’dayız bir daha 12.haftada gideceğim muayeneye o zamana kadar tahminlere bakalım tutanlar olur mu bakalım 😅 İçinizden geçeni söyleyin 🥰
_Nehirim_ Esmaoren61 Ben de kız diyorum 🥰 Sağlıkla gelsin benimde 4 yaşında kızım vardı bi kız kardeşi daha oldu 5 aylık şuan
Esmaoren61 CuteBadesMama teşekkür ederimm bir kızım var bakalım kızıma kız kardeş mi erkek kardeş mi gelecek 🥰
ezgicnts Esmaoren61 happy mom da çok baktım hepsi de doğru çıktı içgüdüsel mi artık bilmiyorum ama erkekk gibi😂sağ Salim al kucağına canım benim♥️
Esmaoren61 ezgicnts yaa çok teşekkür edelim bakalım öğrenince yazacağım buraya bu sefer de tutacak mı tahmininiz 😍
Deletedmom_968 Esmaoren61 erkek geçti içimden kese ortada belki ondan da olabilir hakkınızda hayırlısı olsun