Bebeğim 5 aylık doğduğundan beri Aptamil kullanıyorduk tabii değiştirme kararı aldık 1 haftadır Hipp mama kullanıyoruz pek sevemedi gibi normalde mamasının son damlasına kadar içen bebişim 1 ölçek bırakır oldu 🤦🏻♀️ diğer ikisi arasındayım sizce denemeli miyim yoksa gittiği yere kadar hipp ile mi devam edeyim? Sizler ne kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?