dgltkn Doktora randevu alacağım kafama çık takılıyor 10 gündüz gözlerini kırpıştırıyor telefon tv izlemiyor 1 yaşında bu zamana kadar birşey yoktu tik mi oldu anlamadım
12betul dgltkn 13 aylık biz de de bar ama oyun olarak yapıyor . İki gözünü sık sık açıp kapıyor 🥰 hatta bazen gözü kapalı gülerek yürüyor
HELELEKADIN 12betul ay benimki de ya gözünü kapatıp yürüyor ve sürekli biryerlere çarpıyor o yüzden 😂
dgltkn HELELEKADIN 12betul Ayyy iyi bari sevindim kızlar sağolun belki oyun sanıyordur yeni yapmaya başladı 😂
12betul HELELEKADIN Çok tatlı oluyor ama işte çarpacak diye korkuyoruz 😅 bu dönem hepsinde oluyor sanırım geçen bi anne de yazmıştı