9 Şubatta doğum yaptım. Annem benimle kalıyor, düne kadar bebek hep bere ve kundak üstü ince battaniye ile uyuyordu gündüzleri de çok güzel uyurdu. Dün emzirme hemşiresi geldi bereyi çıkarın dedi, battaniye de örtmeyin dedi dün gece beresiz ve sadece kundakla uyudu. Bugün 8.30 da uyandı saat 16.30 kesintisiz 1 saat uyumadı, burnu sümüklenmiş temizledim ama aşırı huzursuz. Üşüttük mü acaba ya annem de kızdı eski usül büyütün üşüdü çocuk diye. Sizler takıyor musunuz bere? Üstünü örtüyor musunuz?