Merhaba caanım anneler kızım 10 aylık ve denemediğim mama kalmadı önce aptamille başladık gaz problemimiz vardı aptamil üstüne kabızlık kattı sonra bebelac a geçtim o da bebeğime kilo aldırmadı ve gaz problemimiz devam etti sürekli küsüyordu bebeğim doktorum bebelac lf önerdi onu da içtik ama bebeğim doymuyordu doktoruma danışarak hippe geçtim aslında hippten memnundum ama dün hiçbiyerde mamayı bulamadım mecburen sma aldım sizce sma ya devam edeyim mi gözlemleyip kullananlarınız memnunmudur acaba