benim oğlumun 4. aydan sonra gözyaşı gelmeye başladı her bebek bir değil tabi ki çok aklınıza takıldıysa bi göz doktoruna götürün bazı bebeklerin gözyaşı kanalları tıkalı olabiliyor diye duymuştum ama sizin bebeğiniz henüz çok küçük bence şu an gelmemesi normal