adenveben hislerimiz gerçekten aynı, benim de sütüm yok gibi bir şey. O yüzden mama vermek zorundayım. İnşallah hipp bize iyi gelir de farklı bir mama sürecine girmeyiz. Mamamilinde fiyatı diğer mamalara göre epey uygundu ebebekte. İnsan ucuz olan şeyden de korkuyor. İnşallah bebeğinize güzel sağlıkla kilolar aldırır🥰 kaç yaşına kadar mama veriliyor acaba?