CansuAlmila Ya ara ara bizde de oluyo şu son 2 3 aydır devamlı anne kaşı diyo yavrum kendi de kaşıya kaşıya yara yaptı kollarını boynunu bioderma nın kremini aldım hergün sürüyorum cildinde görünür bisey yok ama yine kaşınıyo
2bebeannesiii Raniniii pişman olma canım üzme kendini aslında zeytinyağı da iyi geliyo ben önce zeytinyağı sürmüştüm deterjanı değiştirmeyi dene ya da şampuanını değiştir demişti bana sağlık ocağındaki ebemiz
Raniniii 2bebeannesiii sabun kullanmiyoruz artij onun yerine mustela sampuani var onu vucudunada kullanmaya basladik birde deterjanimizi degistirdik bakalim ama pazt mutlaka goturucem doktora valla bu acemilik insani mahvdeder ya resmen vicdan azabi cekiyorum
2bebeannesiii Raniniii doktor bana dedi ki hani banyo yaptırdıktan sonra tam kurulama vücudu ıslakken kremi sür ki nemi hapsetsin bende öyle yapmaya çalışıyorum