Kızım 19 aylık oldu. Bu sabah başladık. Ben birden hep bıraktıracağım. Göğsüme sargı bezi ve bant yapıştırdım, memeler gitti dedim. Sabahtan beri geliyor açıyor sonra kapatıyor. Süt bitmiş artık kızım diyorum. Öğlen uykusuna bir şekilde yatırdım ama geceden korkuyorum valla. Öğlen uykusu için ağladı kriz yaşadık. Hep temas kurdum şarkı söyledim kucağıma aldım gezdirdim parka çıkardım. En son yatağa beraber yattık poposuna pışpış yaptım ninni söyledim uyudu. Bakalım gece ne olacak. Ramazan gelmeden bitirmek istiyorum en azından biraz alışsın istiyorum.