Oğlum normal ayaklarına basarak yürürdü hala da o şekilde yürüyor normal yürür koşar oynar ama dün akşam ve bugün ara ara parmak ucuna basmaya başladı sonra normal yürüyor ama arada parmak ucuna basıyor hiç yapmazdı yeni çıktı oyun mu yapıyor yada parmak ucuna basmayı keşfetti ondan mı çok korkuyorum otizm falan değildir dimi yani komut algılama göz teması her zaman vardı hala var. Babasına baba der dedesine dede de acıkınca mama der susadın mı diye sorduğumda tepki verir çok korkuyorum niye böyle oldu Bu arada 14 aylık oldu 6sında