Haticebeyza Sağlık ocağının kan damlasıni bugün ilk defa kullandım aç karnına sabah öğlen kızım kakasını yapti fakat kırmızı renkler vardı içinde ilk defa oldu ve bu damladan sonra olması korkuttu biraz başına gelen varmi acaba kan damlasindan dolayimi olmuştur
Defneannesi_ Haticebeyza evet canım kan damlasından olmalı. Bende hamileyken enfeksiyondan dolayı vegaferon kullanmıştım idrarı kırımızı yapiyor
Eymene Haticebeyza ya hiç sormayın 16 gündür bizde onu kullanıoruz kanlı kakalar başladı sinirlerim bozuluor artık alerjik die süt ürünlerini kestim daha yeni bi de öle gözlemliycem bakalım birde vegaferon içinde paraben içeriormuş biz haftaya değiştiricez bakalım kontrole gittiğimizde kakaları gürültülü olmaya başladımı sizinde ?? Acaba
Can34 Bizde de aynısı oldu kötü sonuçlar aldık sonra çocuk doktorumuzun tavsiyesi ile başka bir ilaca başladık
Haticebeyza Eymene hemşireyi aradım bugün görünce o şekilde kullanmayı bırakın pazartesi doktor değiştirebilir dedi resmini çekmedim hic
Fato Olabilyo ilk zamanlar sonra olmuyor 11 aylığız hala kullanıyorum 1 yasında falan bırakmayı düşünüyorum onuda kan almaları getekiyomuş bakıp ona göre bırakttcaklarmş ama malum corona olayı korkudan valla hastahaneye gitmek istemiyorum napıcaz nolucak bilmiyorum @Haticebeyza
Turna Bende 2 gün oldu kullanmaya başlayalı kakasında kan mı kahverengi lekelermi anlayamadığım tanecikler olmaya başladı ne yapayım değiştittriyemmi sağlık ocağı vermişti?
Haticebeyza Turna doktorunuza danışın ben pazartesi arayıp sorcam hemşire biraktirabilir yada değiştirebilir dedi