Kızım dokuz aylık ne gecemiz var ne gündüzümüz hep ağlıyor hastaneye gittik tüm tetkikler yapıldı her şeyi temiz çıktı çok şükür ama beş dakika oturamiyorum sürekli ağlıyor görünürde diş falan da yok neden olabilir nasıl bir çözüm yolu deneyebilirim lütfen yardım edin