Bebeğim 24 günlük, haftaya 1 aylık kontrolüne hastaneye gidecektik sonraki hafta da göz kontrolüne ancak gideceğimiz hastanede çalışan bir kişiye doktor tavsiyesi sorduğumuzda çok acil değilse gelmeyin korona virüs şüphesi olanlar var şu birkaç hafta toplu alanlara hastanelere gitmeyin dedi. Bebeğin boy kilo takibini sağlık ocağında da yapabiliriz, aylık kontrolü ve göz muayenesi ertelenebilir bir şey mi? Ve kalça ultrasonu diğer ay çekilse de oluyor mu bilgisi olan lütfen yorum yapabilir mi çok kararsız kaldım.