queen_bee Kızlar merhaba, magly manyetik blok almak istiyorum ama trendyolda 2700tl , google dan kendi sitesinden alırsam maglynin, %15 indirim oluyor, daha önce alan oldumu kendi sitesinden, iade gibi işlemlerde sorun yaşar mıyım?
CuteBadesMama queen_bee kendi sitesinde sorun yaşamazsınız. Web sitesine telefondan giriyorsanız en altta “Para İadesi Politikası” başlığı var, orada detaylar yazıyor.
zeynep865 Güvenilir olduğu için kendi sitesinde de sorun olacağını zannetmiyorum ama siparişler geç geliyor ortalama 10:15 gün o konuda siparişiniz Gecikirse aklınıza işareti olmasın diye yazıyorum
Minel-inannesi queen_bee magly bilmiyorum ben kızıma trendyolda indirimdeyken128parçalı magblock aldım baya 8 10 kat üst üste diziyo güzel marka.
emirefemom queen_bee Kendi sitesinden almadım trendyoldan aldım önce 72 sipariş ettim sonra bir 72 daha
myavocado queen_bee kendi sitesinden almadım ben de Trendyol’den almıştım yeni yıl indirimleri vardı aralık ayında, 1.300 e almıştım
bebekse queen_bee üç harfli markette bulamayınca sinirlendim ty den aldım. 2 yaşında oğlum doğru düzgün oynamıyor bile 😵💫 ben bu ürünün aşırı abartıldığını düşünüyorum. Bende bu marka aldım diğeri 2-300 ucuzdu. Manyetikleri kuvvetli değil bence. Şekil yapınca üst üste koyarken anında yıkılıyor. Pişman oldum aldığıma çocuk kutusunu yırtmasaydı iade ederdim.
tecrubeli bebekse bilerek insanlara çok önemli kimseye kalmıcak gibi saçma bi algı yaptılar 1-2 hafta full o oyuncağın reklamı çıktı ben de influencer balonu olduğunu düşünüyorum😒
Asyaveannesi04 queen_bee kendi sitesinden de sorun olmaz bence, ben A101’den aldım keşke 2 paket alsaydım kızım çok sevdi güzel oynuyor
saskinanne00 queen_bee ben aldım çok güzel ilgilendiler hediye olarak almıştım 2 yıl olmuştur ama 😄 daha uygundu fiyatı o yüzden tercih etmiştim
saskinanne00 queen_bee 2-3 gün içerisinde ulaştı hediye aldığım kişiye ertesi gün kargoya vermişlerdi
Dertliana queen_bee Ben de kendi sitesinden aldım, belirtilen tarihte kargoya verilmeyince hiçbir şekilde kendilerine ulaşamadım, sonra şikayet vara yazınca hemen kargoladılar, tabii bu sorunlu oldukları anlamına gelmiyor ama iletişim ağları kötü bu anlamda, sorunsuz teslim aldım ama oğlum bayıla bayıla oynamıyor abartıldığı kadar maalesef. 5.5 yaşında kızım yolda artık ona kalır diye üzülmüyorum verdiğim paraya
bebekse tecrubeli bu tuzağa da dustugum için kendime kızıyorum. Ekrana bakmayı bıraksın diye aldım sırf ama maalesef ekranı devam :/